Sluit menu

Veelgestelde vragen

De meest gestelde vragen vind je hieronder. Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Wellness Voordeelkaart
Wat is de actieperiode van de Wellness Voordeelkaart?

De Wellness Voordeelkaart is tijdelijk te koop van 1 september tot 18 november 2019. De Wellness Voordeelkaart is na aankoop dagelijks, op basis van beschikbaarheid, geldig tot 1 mei 2020, uitgezonderd 27 t/m 30 december 2019.

Waar kan ik de Wellness Voordeelkaart kopen?

De Wellness Voordeelkaart was te koop in de volgende periode: 1 september tot 1 november 2019. Op dit moment is het niet meer mogelijk om deze kaart aan te schaffen.

Moet ik vooraf reserveren met een Wellness Voordeelkaart?

Het is raadzaam om vooraf te reserveren. De Wellnessboot Mill hanteren een maximaal aantal bezoekers per dag. Op drukke dagen (weekenden en schoolvakanties) kan het zijn dat we je moeten teleurstellen als je niet gereserveerd hebt. 

Kan ik online het saldo van mijn Wellness Voordeelkaart checken?

Het is mogelijk om via de website het saldo van de Wellness Voordeelkaart te checken. Dit kun je doen via de saldo checker op de website en door vervolgens de unieke code op de achterzijde van de Wellness Voordeelkaart in te vullen.

Ik ben mijn Wellness Voordeelkaart kwijt, wat nu?

Bij het zoekraken van je Wellness Voordeelkaart is het mogelijk om een nieuwe Wellness Voordeelkaart op te sturen tegen betaling van eenmalige administratie- en verzendkosten per Wellness Voordeelkaart. Zorg er dus voor dat je je Wellness Voordeelkaart goed bewaard.

E-tickets & vouchers
Waarom is er geen beschikbaarheid als ik met mijn e-ticket wil reserveren, maar wel bij het reserveren van een reguliere entree?

Om voldoende rust en ruimte te garanderen voor iedere gasten hebben we een maximaal aantal bezoekers vastgesteld. Er wordt per entree vorm gekeken hoeveel gasten er per dag worden toegelaten in elke categorie. Op deze manier is er voor verschillende gasten met een voucher of e-ticket de mogelijkheid om naar één van de Wellnessboot Mill te komen. Het is dus mogelijk dat bepaalde dagen niet meer te boeken zijn met een e-ticket of actie, maar nog wel met een reguliere dagentree of arrangement.  

Om teleurstellingen te voorkomen adviseren wij om tijdig te reserveren!

Mijn voucher is verlopen, kan ik deze verlengen?

Het is niet mogelijk om vouchers en/of kortingscodes te verlengen.

Ik heb een e-ticket van een andere organisatie ontvangen, hoe moet ik reserveren?

Heb je een e-ticket of voucher bij een samenwerkingspartner aangeschaft? Dan kun je alsnog online reserveren door je e-ticketcode te verzilveren tijdens het reserveringsproces. De code die je moet gebruiken vind je in onder of naast de barcode. Op het betreffende e-ticket of voucher staat aangegeven of je wel of niet online kunt reserveren.

De geldigheid op mijn voucher is niet gelijk aan de geldigheid op de website. Welke geldigheid is geldig?

De geldigheid op de website is de juiste geldigheid. Onze receptiemedewerkers zullen ten alle tijden de geldigheid van de website aanhouden.

Mijn e-ticket is niet persoonsgebonden, wat betekent dit eigenlijk?

De meeste e-tickets zijn niet persoonsgebonden. Dit betekent dat andere personen ook gebruik kunnen maken van de gekochte e-tickets. Deze kunnen dus cadeau gedaan worden!

Wanneer ontvang ik mijn bestelde e-tickets?

Al onze e-tickets worden direct verzonden, digitaal als PDF naar het opgegeven e-mailadres. Dit gebeurd zodra de betaling in juiste orde is ontvangen. Let op! Bij betalingen met een buitenlandse betaalkaart of creditcard kan het zijn dat de betaling later verwerkt wordt door de bank.

Ik krijg een foutcode te zien tijdens het verzilveren van mijn activatiecode, wat moet ik doen?

Dit kan meerdere oorzaken hebben:

1. De activatiecode is al verzilverd
De activatiecode is al gebruikt om een e-ticket aan te vragen. Is het e-mailadres correct? Na het aanvragen van de e-ticket wordt deze naar het opgegeven e-mailadres verstuurd. Geen e-mail ontvangen? Controleer dan ook even de ongewenste e-mail box.

Met de code kun je een reservering maken bij de Wellnesboot door naar www.wellnessboot.nl te gaan en vervolgens rechtsboven 'reserveren' te kiezen. Vul vervolgens bij 'ik heb een voucher of e-ticket' de code in die op de e-ticket vermeld staat en rond de reservering af. Toch hulp nodig? Neem dan contact op met de Wellnessboot.

2. De ingevulde activatiecode is onjuist, vul de code opnieuw in
Oeps! Waarschijnlijk is er een typefout gemaakt of is er per ongeluk een teken overgeslagen. Vul de code opnieuw in.

3. De activatiecode is niet meer geldig
Oeps! Waarschijnlijk is de activatiecode te lang bewaard en niet meer geldig. Het is helaas niet mogelijk om activatiecodes te verlengen.

Ik heb een voucher met een activatiecode ontvangen. Waar moet ik deze invullen?

Via de verzilver pagina kunnen activatiecodes direct verzilverd worden. Bij het invoeren van de juiste code wordt er automatisch naar de desbetreffende actiepagina doorgestuurd om de e-ticket aan te schaffen.
 

Ik heb een e-ticket aangevraagd, maar ik heb nog niets ontvangen

Zijn alle stappen compleet afgerond en alle gegevens velden goed ingevuld? Is het e-mailadres dat is opgegeven correct? Het kan dan zo zijn dat e-ticket(s) in de ongewenste e-mail map terecht zijn gekomen. Nog steeds geen e-tickets? Neem dan contact op met de de Wellnesboot.

Wat is de levertijd?

Bestellingen worden als e-ticket per mail toegestuurd, tenzij nadrukkelijk anders vermeld. De levertijd van digitale e-tickets is doorgaans vijf minuten. Afhankelijk van de gekozen betaalmethode kan het langer duren. De e-tickets worden toegestuurd zodra de betaling is ontvangen door de bank.

Zijn kortingsbonnen, e-tickets of vouchers voor een wellness entree ook geldig voor een arrangement?

Kortingsbonnen zijn niet geldig in combinatie met andere acties, arrangementen of aanbiedingen.

Het arrangement of actie is een 'online actie. Wat houdt dit eigenlijk in?

Dit arrangement of deze actie kan enkel online aangeschaft worden. Het is dus niet mogelijk om dit arrangement of actie op locatie te betalen of te reserveren.

Reserveren
Ik heb een e-ticket, maar het lukt mij niet om online te reserveren.

Er zijn verschillende e-tickets waarmee een reservering gemaakt kan worden. Ten alle tijden vind je een code (onder een barcode), deze dient ingevuld te worden op de desbetreffende pagina.
Kom je er nog niet uit? Neem contact op met de Wellnessboot.

Hoe kan ik mijn reservering wijzigen?

Een reservering kan gewijzigd worden door contact op te nemen met de receptie van de Wellnessboot.
Er wordt gekeken of het eventueel mogelijk is om de reservering te wijzigen.

Is reserveren noodzakelijk?

Om voldoende rust en ruimte te garanderen voor iedere gasten hebben we een maximaal aantal bezoekers vastgesteld. Het is daarom aan te raden om een saunadag vooraf te reserveren om zeker te zijn van een plek.

Behandelingen
Hoe laat vindt mijn geboekte behandeling plaats?

Behandelingen kunnen plaatsvinden tussen een half uur na je opgegeven aankomsttijd en 21:00 uur. De behandeltijden worden bij aankomst aan doorgegeven door de receptie.

Kunnen behandelingen gelijktijdig plaatsvinden?

Kom je met meerdere personen, dan doen wij onze uiterste best om de behandelingen gelijktijdig te plannen. Wij kunnen dit echter niet met zekerheid garanderen.

Als ik mijn voorkeur voor de behandeltijd doorgeef, wordt de behandeling dan ook op dat tijdstip ingepland?

Wij doen onze uiterste best om aan je wensen te voldoen. Echter kunnen wij de tijden niet met zekerheid garanderen. Behandelingen kunnen plaatsvinden tussen een half uur na de door jou opgegeven aankomsttijd en 21:00 uur. De tijden van de behandelingen worden bij aankomst aan je aangegeven.

Ik kom iets later dan de aangegeven aankomsttijd, moet ik dit doorgeven?

Indien je een behandeling hebt gereserveerd en niet op de aangegeven aankomsttijd kunt arriveren, dien je dit vooraf tijdig aan ons door te geven. Dit in verband met de ingeplande behandelingen. Behandelingen worden een half uur na de door jou opgegeven aankomsttijd en 21:00 uur ingepland.

Kan ik een behandeling reserveren zonder gebruik te maken van de sauna- en wellnessfaciliteiten?

Ja dit is mogelijk, alle behandelingen kunnen gereserveerd worden zonder sauna entree. 

Kan ik op de dag zelf ook nog behandelingen reserveren?

Indien beschikbaar kun je op de dag zelf nog een behandeling reserveren. We raden je echter wel aan om dit vooraf te doen om teleurstellingen te voorkomen. Behandelingen en massages zijn populair en zijn daardoor vaak niet meer beschikbaar op de dag zelf.

Kunnen hammamrituelen gelijktijdig plaatsvinden?

Kom je met meerdere personen, dan doen wij onze uiterste best om de hammamrituelen gelijktijdig te plannen. Wij kunnen dit echter niet met zekerheid garanderen. De behandeltijden worden bij aankomst aan je doorgegeven.

Als ik mijn voorkeur voor het hammamritueel doorgeef, wordt het ritueel dan ook op dat tijdstip ingepland?

Wij doen onze uiterste best om aan alle wensen te voldoen. Echter kunnen wij de tijden van dit ritueel niet met zekerheid garanderen. Hammamrituelen kunnen plaatsvinden tussen een half uur na de door jou opgegeven aankomsttijd en 21:00 uur. De tijden van de rituelen worden bij aankomst bij de receptie gecommuniceerd.

Eten & drinken
Mag ik mijn eigen eten en drinken meenemen?

Het is niet toegestaan om je eigen consumpties te nuttigen bij de Wellnessboot Mill.

Ik heb een allergie, hoe kan ik dat doorgeven?

Indien je een allergie hebt, raden wij je aan dit aan tafel door te geven. Heb je een specifieke allergie? Dan raden wij je aan om tijdens het maken van de reservering kenbaar te maken welke allergie je hebt, zodat de koks vooraf kunnen zorgen dat er voldoende ingrediënten in huis zijn om voor jou een heerlijke maaltijd te kunnen bereiden.

Hoe laat vindt de lunch plaats?

Bij Wellnessboot Mill zijn geen massale buffetten maar geniet je a la carte van de uitgebreide menukaart. De broodgerechten serveren wij tot 17:00 uur, alle overige gerechten zijn de hele dag door te bestellen tenzij anders aangegeven.

Hoe laat vind het diner plaats?

Bij Wellnessboot Mill zijn geen massale buffetten maar geniet je a la carte van de uitgebreide menukaart. Vanaf 17:00 uur ben je van harte welkom in het restaurant voor het diner. Stel je eigen 3-gangen diner samen uit onze dinerkaart. De keuken is dagelijks geopend tot 21:00 uur (op vrijdag en zaterdag tot 21:30 uur)

Giftcards & andere cadeaubonnen
Wanneer dien ik mijn kortingsbon in te leveren?

Een kortingsbon dient voorafgaand aan het sauna bezoek ingeleverd te worden bij de receptie van Wellnessboot Mill. Eventuele cadeaubonnen kunen achteraf ingelever worden. 

Overige
Wat zit er allemaal bij de prijs inbegrepen?

Er zijn verschillende acties, entrees en arrangementen. Op de website bij het gewenste product/actie staan onder het kopje 'inhoud' alles vermeld wat er bij de prijs/actie inbegrepen is. Alle overige bestedingen tijdens jouw dagje sauna zijn exclusief en kun je na afloop afrekenen bij de receptie.

Zijn er speciale damesdagen?

Er zijn geen speciale damesdagen bij de Wellnessboot.

Mag ik mijn eigen badjas, handdoeken en slippers meenemen?

Tijdens een bezoek aan de Wellnessboot kan er gebruik gemaakt worden van een eigen badjas, handdoeken en slippers. Tevens kan er gekozen worden om deze te huren bij de receptiebalie. Na afloop van de saunadag mogen slippers mee naar huis worden genomen en de was achtergelaten worden bij ons.

Hoe laat vindt de rondleiding plaats?

Bij de receptie kun geinformeerd worden wanneer rondleidingen plaatsvinden. Deze worden op verzoek uitgevoerd door een van de wellnessmedewerkers.

Is er een ruimte beschikbaar waar ik tijdens mijn bezoek kan kolven?

Ja, er is een ruimte beschikbaar om te kolven.

Zijn de Wellnessboot Mill rolstoel toegankelijk?

De Wellnessboot is helaas niet goed toegankelijk voor minder valide personen. Doordat de faciliteiten van ons resorts zich op meerdere verdiepingen bevinden zijn er veel (kleine) trappen. In de resorts bevinden zich geen personenliften.

Kan ik naar de sauna als ik zwanger ben?

Ook tijdens se zwangerschap kun je naar de sauna blijven gaan, er zijn dan echter wel een paar zaken waar je rekening mee dient te houden. Neem gerust contact met ons op om eventuele vragen te kunnen beantwoorden.

Is het verplicht om badkleding te dragen op badkleding-mag-dagen?

Nee, op badkleding-mag-dagen is het zowel met als zonder badkleding mogelijk om gebruik te maken van de sauna- en wellnessfaciliteiten.

Is er voldoende parkeergelegenheid?

Er is voldoende parkeergelegenheid bij de Wellnessboot Mill is bovendien gratis.

Mag ik mijn mobiele telefoon gebruiken tijdens mijn bezoek?

Nee, het is enkel toegestaan om een mobiele telefoon te gebruiken bij de receptie van de Wellnessboot. Bij de Wellnessboot Mill ben je echt een dagje offline. De mobiele telefoon dient dus in het kluisje opgeborgen te worden.

Mag ik badkleding aan tijdens mijn bezoek aan Wellnessboot Mill?

Het dragen van badkleding is alleen toegestaan op de speciale Badkleding-mag-dagen. Op dinsdagen is het toegestaan om zowel met als zonder badkleding gebruik te maken van alle sauna- en wellnessfaciliteiten bij de Wellnessboot.