Sluit menu

HUISREGELS

Onze gasten genieten graag van een aangename en veilige tijd in ons wellnessresort. Natuurlijk leven we niet volgens het principe dat de regels gemaakt zijn om te breken maar voor de zekerheid vragen wij u om rekening te houden met het volgende huisregels:

 

BEZOEKUREN

  • De Wellnessboot is geopend van zondag-donderdag 10:30-22:30 uur, vrijdag - zaterdag 10:30-23:30 uur;
  • Tijdens het bezoek kunt u tot 13:00 uur genieten van het unieke jacht;
  • Vergeet u de tijd bij te houden tijdens het saunabezoek? Dan worden er extra kosten in rekening gebracht;
  • Deze extra kosten voor de overschreden bezoektijd worden berekend in overeenstemming met de huidige prijslijst.

 

ALGEMEEN

  • Wanneer u een entree ticket koopt voor de Wellnessboot, heeft u ons beloofd dat u gezond, wijs en krachtig genoeg bent om van onze services gebruik te maken. Als u een kind meeneemt bent u tevens verantwoordelijk voor hem of haar;
  • We vragen alle gasten met een rustige stem te spreken in de openbare ruimtes en in stilteruimtes te zwijgen;
  • Wanneer de maag begint te knorren of de keel droog begint te worden, kan er een maaltijd of wat drankjes genuttigd worden in ons restaurant. Helaas is het niet mogelijk om eigen eten en drinken mee te nemen;
  • Het betreden van de Wellnessboot is geheel op eigen risico. Er is geen toezicht, gasten en/of toezichthouders zijn verantwoordelijk voor hun eigen zwemvaardigheden.

 

KINDEREN

  • Kinderen zijn welkom op zondag tot 18.00 uur (leeftijd 4 t/m 11 jaar);
  • Als de kleinste van de familie niet zindelijk is, gebruik dan zwemluiers;
  • De verantwoordelijkheid omtrent het gedrag van kinderen ligt bij de ouders, leer kinderen dat ze niet altijd kunnen rennen, gillen, springen en bommetjes kunnen maken;
  • Kinderen tot 18 jaar kunnen onder begeleiding van een volwassene genieten van de geneugten van het wellnessresort;
  • Kinderen zijn ons meest kostbare bezit verlies ze daarom niet uit het oog, leg ze ook de sauna huisregels uit voor een prettig verblijf. 

 

ELEKTRONICA

  • Een dag in de wellness staat in het teken van offline zijn. Een boek lezen, sterren tellen en eindeloos in de verte staren, daar draait het allemaal om! Daarom vragen we om de mobiele telefoon in één van de locker op te slaan, e-readers zijn toegestaan​​... om te lezen natuurlijk (als er geen camera is ingebouwd);
  • We houden allemaal van exclusieve content voor Facebook en Instagram, maar het maken van foto's en/of filmen is ten strengste verboden.

 

POLSBAND EN KLEEDKAMER

  • Bij de receptie geven we een polsbandje met een chip waarmee u een locker in de kleedkamer kan openen en sluiten;
  • Verwissel de polsbandjes niet met andere gasten en lever ze weer in bij vertrek;
  • Bij het kwijtraken van de polsband wordt er in overeenstemming met de huidige prijslijst een bedrag in rekening gebracht;
  • Wees niet ontzet wanneer u zowel mannen als vrouwen in de kleedkamer ziet. We gebruiken de modieuze unisex-type kleedkamers. De toiletten zijn gescheiden voor de verschillende geslachten;
  • Als u uw handdoek thuis vergeet, kunt u een badhanddoek of een badjas huren bij de receptie van de Wellnessboot volgens de huidige prijslijst;
  • Kies in de kleedkamer zelf een locker dat herhaaldelijk kan worden geopend en gesloten;
  • Wees voorzichtig met bezittingen aangezien de Wellnessboot niet verantwoordelijk is voor items die in de locker achterblijven;
  • Terwijl de beltoon van een telefoon misschien betoverend is, vragen we de mobiele telefoon in de stille modus te zetten;
  • Transparante tassen zijn toegestaan: een goed boek, leesbril, zonnebrandcrème etc. zijn aanraders.
  • Aangezien we onze sauna’s graag schoon houden vragen we iedereen te douchen voor aanvang. Indien mogelijk vragen we ook lange haren bij elkaar te binden en make-up te verwijderen;
  • Droog uzelf goed af na een bezoek aan de sauna of douchecabine gelieve daarna pas de kleedkamer binnen te gaan;
  • Laat het verven van haren en scheren van het lichaam voor de privacy van uw eigen huis;
  • Uw gezondheid is belangrijk voor ons, wees daarom voorzichtig in de douches en kleedkamers. De vloeren kunnen nat en glad zijn;
  • Als u een badhanddoek of een badjas heeft gehuurd, breng deze dan terug naar de receptie van de Wellnessboot. Bij verlies van deze set wordt er in overeenstemming met de huidige prijslijst een bedrag in rekening gebracht;
  • Vergeten en gevonden items worden drie maanden bewaard. Na deze periode maken we de minderbedeelde mensen blij met een donatie van deze items.

 

SAUNA

  • Kies de plaats om te zwemmen gebaseerd op ervaring en de sauna cabine op basis van uw gezondheid;
  • Spring niet in het water in de zwembaden;
  • Je ziet er goed uit in een modieuze bikini. Desondanks is dit misschien niet de meest geschikte outfit voor onze speciale badkleding-mag-dag. Traditionele strakke badkleding (badpakken en zwembroeken) zijn dan enkel toegestaan;
  • Het dragen van (bad)kleding is niet toegestaan. Slippers zijn daarentegen verplicht, met uitzondering van het dragen in saunacabines;
  • In het kader van het belevenisprogramma distribueren we verschillende lichaamspeelingen en schoonheidsmaskers onder de gasten. Rekening houdend met zijn/haar persoonlijke tolerantie, is het aan elke gast om te beslissen of hij/zij de gedistribueerde producten of het aanbod accepteert. Er wordt geen aansprakelijkheid aanvaard voor huidirritaties die mogelijk het gevolg zijn van deze aanvullende aanbiedingen, inclusief opgietingen.
  • Opgietmiddelen, scrubzout of maskers mogen niet door de gasten worden binnengebracht en gebruikt. De rituelen mogen alleen worden uitgevoerd door opgeleid personeel van Wellnessboot of gespecialiseerde vrijwilligers.
  • Geniet van de vrije tijd in het wellnessresort en beweeg rustig - haasten en rennen op de natte vloer is gevaarlijk voor u en anderen;
  • Wellnessboot is niet aansprakelijk voor verwondingen of andere gezondheidsstoornissen;
  • Let op de aanwijzingen en informatieborden in de Wellnessboot;
  • Neem voor vragen of problemen contact op met het personeel;
  • Als u te ver bent gegaan met drank of intimiteit, moeten we u omwille van de veiligheid van de Wellnessboot (of haar gasten) uit het complex verwijderen;
  • Als u zich gevaarlijk gedraagt, kan het personeel u terechtwijzen;
  • Gebruik handdoeken om op te zitten in droge saunacabines voor eigen netheid en welzijn en voorkom contact tussen huid en hout.  Als u klaar bent met genieten van de sauna, neem dan een douche;
  • In onze restaurants, lounge, rustruimtes en verschillende terrassen vragen wij om een ​​badjas te gebruiken:
  • We willen allemaal de beste plek in de buurt van het zwembad. Laten we deze plekken dus delen. Neem de ligbedden niet in beslag met handdoeken nadat u het zwembad hebt verlaten;
  • Het is niet toegestaan ​​om zit- of ligplaatsen te reserveren met handdoeken, tassen of andere items;
  • Roken is toegestaan in het speciaal daarvoor bestemde gebied;
  • Als u specifieke opmerkingen of opmerkingen heeft over het gebruik van het wellnessresort, aarzel dan niet om deze met ons te delen.

 

INTIMITEIT

  • Hoe gezellig het ook is om met z’n tweeën naar de sauna te gaan: houd het netjes. Een sauna is geen plaats voor intimiteiten en zelfs een simpele knuffel krijgt toch een andere lading;
  • Elkaar uitgebreid zoenen en intens vasthouden is niet toegestaan. Andere gasten kunnen zich hier namelijk opgelaten door voelen;
  • Houd rekening met anderen gasten, dan doen zij dat namelijk ook. Gewenste of ongewenste intimiteiten zijn niet gewenst;
  • Als u zich ongepast gedraagt, kan het personeel u terechtwijzen of zelfs de toegang ontzeggen.

 

BOEKEN VAN BEHANDELINGEN

  • Boek afspraken voor een behandelingen ruim van tevoren op de website www.wellnessboot.nl of per e-mail naar info@wellnessboot.nl. Bellen met de receptie kan via +31485471717;
  • Controleer voor het boeken of uw gezondheid acceptabel is voor de relevante behandeling;
  • Heeft u een bepaalde specialist in gedachte? Laat het ons dan weten tijdens het reserveren;
  • Aarzel niet om vragen te stellen - de receptionisten van de Wellnessboot zijn zo vriendelijk om al uw vragen te beantwoorden.

 

VERANDERING EN ANNULERING DE RESERVERING VAN BEHANDELINGEN

  • We weten dat er soms onverwachte gebeurtenissen kunnen zijn. Als u 15 minuten te laat bent, wordt de duur van uw behandeling ook met een kwartier verkort. Wanneer u nog later aankomt, kunnen we niet garanderen dat de behandeling zal plaatsvinden. Denk er dus bij na dat bij het niet komen opdagen alsnog het volledige bedrag van de behandeling betaalt moet worden. Indien nodig kunt u de boeking wijzigen in overeenstemming met de beschikbaarheid van vrije tijden;
  • Als u niet in staat bent om naar de geboekte dag te komen, laat het ons dan minstens 24 uur van tevoren weten, via e-mail info@wellnessboot.nl of per telefoon +31485471717;
  • Het voorschot voor de behandelingen kan niet worden gerestitueerd.

 

BEHANDELINGEN

  • Soms hebben we allemaal zo'n haast dat elke minuut telt. Kom echter 5-10 minuten te vroeg aan bij de behandeling en laat de receptioniste weten dat u bent gearriveerd. Wacht ontspannen af om de toon te zetten voor het naderende moment van rust;
  • Als een ontspannende massage of een bad- en handbehandeling op u wacht, verwijdert dan alle sieraden zoals armbanden en ringen;
  • Wij geven u ons erewoord dat alle behandelingen worden uitgevoerd door professionele medewerkers die alleen hoogwaardige verzorgingsproducten gebruiken;
  • Voordat de behandeling start vraagt de specialist altijd naar gezondheidsproblemen en speciale aandoeningen (chronische ziekten, allergieën, zwangerschap, enz.);
  • We zullen u tijdens de procedures laten weten welke producten we gebruiken, in welk stadium we ons momenteel bevinden en welk effect de behandeling zou moeten hebben;
  • Uw 100% tevredenheid is belangrijk voor ons. Aarzel niet om het personeel van de Wellnessboot te laten weten of u zich op uw gemak voelt en zich goed voelt;
  • We zijn erg dankbaar als u na de behandeling constructieve feedback over uw ervaring met ons deelt. Deze waardevolle informatie helpt ons uw verwachtingen, verwachtingen en behoeften beter te begrijpen en dankzij dit kunnen we u nog meer plezier geven bij het volgende bezoeken.